Kompanija Karisma Hotels Adriatic Montenegro, dio hotelske grupacije Karisma Hotels & Resorts, rekonstruisala je The Long Beach Hotel Montenegro u opštini Ulcinj. Vrijednost ukupne investicije iznosi 2,7 miliona eura.
Kako je saopšteno, investicija je u dvije faze obuhvatila rekonstrukciju soba, kao i lobija, lobi bara, nove recepcije, restorana, te otvoreno-zatvorenog bazena.
„Sada Ulcinj, pored porodičnog rizorta Holiday Villages Montenegro, može da se pohvali i kompletno renoviranim The Long Beach Hotel Montenegro hotelom, koji odiše toplinom i svedenošću“, saopštila je grupacija Karisma Hotels & Resorts .
Istakli su da je investicija realizovana u izazovnoj godini.
„Veliki uspjeh ove korporacije, a takođe i iskaz povjerenja u trasirani razvojni put države Crne Gore u oblasti hotelijerstva jeste činjenica da je jedna ovakva investicija realizovana u potpuno atipičnoj sezoni, kao što je 2020. Karisma Hotels & Resorts će nastaviti sa razvojnim planovima same destinacije, kako bi uspješno zadovoljila potrebe svih gostiju, te što bolje pozicionirala Crnu Goru kao jednu od najatraktivnijih destinacija na Mediteranu“.navodi se saopštenju.