Dobili priznanje: Nacionalni parkovi lider u zaštiti prirodnih vrijednosti regiona

Javno preduzeće za nacionalne parkove Crne Gore dobilo je priznanje “Brand Leader Award 2018” – Lider u oblasti upravljanja, očuvanja i održivog razvoja zaštićenih prirodnih vrijednosti jugoistočne Evrope. Nagrada iz oblasti turizma uručena im je na regionalnoj biznis konferenciji “Turističko tržište Jugoistočne Evrope – SEET 2018” 3. oktobra u Beogradu.

Kako je saopšteno iz Nacionalnih parkova, direktor tog preduzeća Elvir Klica na svečanosti dodjele nagrada zahvalio se svima koji su u vrijednostima crnogorskih nacionalnih parkova, kao i u kontinuiranim aktivnostima NPCG, prepoznali poseban doprinos regionalnom turističkom održivom razvoju.

“Nagrada „Brand Leader Award“ je od izuzetne važnosti za promociju ne samo Nacionalnih parkova, već i Crne Gore u cjelini, jer se ovim putem skreće pažnja javnosti regiona upravo na crnogorska zaštićena područja, prvenstveno nacionalne parkove, koji u kontinuitetu unaprjeđuju svoj rad i nastoje da u saradnji sa Vladom, institucijama i organizacijama očuvaju postojeće i ujedno promovišu nove vrijednosti, kako za sadašnje, tako i za buduće generacije”, istakao je Klica.

U okviru panela „Destinacije zdravlja, ljepote i jedinstvenog doživljaja“ predstavnici NPCG govorili su o značaju promocije crnogorskih nacionalnih parkova na evropskim emitivnim tržištima.

Klica je naglasio da razmjena iskustava i unaprjeđenje saradnje sa zaštićenim područjima regiona i Evrope, kao i predstavnicima turističke privrede, doprinosi, između ostalog, efikasnijoj promociji autentične turističke ponude, ublažavanju sezonalnosti, kao i diversifikaciji turističkog proizvoda zasnovanog na netaknutoj prirodi i aktivnom odmoru.

“Uz razvoj turističke infrastrukture zasnovane na principima održivog razvoja, osmišljavanje raznovrsnije turističke ponude u saradnji sa resornim ministarstvom, Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore i lokalnim turističkim organizacijama i agencijama, kao i uz čvršću regionalnu saradnju, očekujemo efikasniju promociju ukupnih vrijednosti crnogorskih nacionalnih parkova na najznačajnim regionalnim i evropskim tržištima”, saopštio je Klica.

Takođe je istakao da su „izvornost, ljepota i netaknuta priroda crnogorskih nacionalnih parkova, uz raznovrsnu turističku ponudu, jedan od glavnih motiva posjete Crnoj Gori”.

Osim učešća na panelu, predstavnici NPCG su imali niz sastanaka sa institucijama i organizacijama iz sektora turističke privrede zemalja regiona, kao i zemalja udaljenih destinacija, u cilju razmjene iskustva i postizanja dogovora sa potencijalnim partnerima.

Nekoliko stotina najznačajnijih predstavnika poslovne turističke zajednice jugoistočne Evrope okupilo se na konferenciji sa zajedničkim ciljem koji je fokusiran na prepoznavanje novih mogućnosti za povećanje prihoda turističkog tržišta Jugoistočne Evrope, nove oblike povezivanja i pozicioniranja regiona kao jedinstvenog turističkog tržišta, sa posebnim akcentom na promociju prioritetnih turističkih destinacija, jačanje identiteta turističkih ruta regiona, privlačenje turista sa dalekih emitivnih tržišta i stimulaciju receptivnog turizma.

Biznis konferencija održana je pod institucionalnim pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije.

Podijeli: