Turističke organizacije Budve i Bar predstavljaju svoju turističku ponudu na 42. Svjetskoj berzi putovanja WTM 2021 (World Travel Market) koja se ove godine održava u hibridnom formatu, od 1. do 3. novembra uživo u Londonu i od 8. do 9. novembra virtuelno.
„Turisti su generalno upoznati sa našom destinacijom u kojoj su najčešće boravili kratko, putujući kruzerima, ali pokazuju interesovanje da se vrate i upoznaju je bolje. Najljepši utisak ostavljaju prirodne ljepote, posebno plaže, a gosti iz Velike Britanije vole aktivna putovanja i boravak na otvorenim prostorima. Veći dio pitanja se odnosio na epidemiološku situaciju, vakcinaciju i procedure prilikom ulaska u državu“, ističu iz TO Budve.
Dodaju da su Britanci tokom 2019. godine ostvarili oko 95.000 noćenja, a da je strategija da ovaj broj u narednim godinama bude znatno viši.
Kako je saopšteno iz lokalne TO, kao i prethodnih godina, TO Bar učestvuje na ovom veoma značajnom događaju za turističku industriju na kojem, osim Crne Gore, svoju ponudu predstavljaju 182 države sa 51.000 posjetilaca iz najrazličitijih sfera turizma.
WTM je najvažnija i najveća turistička berza, koja se održava pod sloganom Reconnect. Rebuild. Inovate., imajući za cilj da obnovi turističku industriju koja je, usljed pandemije izazvane virusom Covid 19, pretrpjela velike i nenadoknadive gubitke, kao i da napravi konekciju izmedju turističkih zajednica“, navodi se u saopštenju.
Iz TO Bar navode da su već tokom prvog dana sajma ostvarili veliki broj sastanaka sa značajnim turoperatorima, predstavnicima turističkih agencija, novinarima, fotografima i travel-blogerima kao i mnogim drugim klijentima zainteresovanim za ponudu te opštine. Kontakti će, kako dodaju, biti proslijeđeni turističkoj privredi Bara kako bi ostvarili potencijalnu saradnju u budućnosti.
„Najveće interesovanje iskazano je za aktivnim odmorom, prirodnim ljepotama, aktuelnim mjerama u vezi sa putovanjem usled pandemije, potencijalnim saradnjama u sferi digitalnog marketinga itd.“, navodi se u saopštenju.
Predstavljanje crnogorske turističke privrede u Londonu je organizovala Nacionalna turistička organizacija u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama Budve i Bara i turističkom privredom, a osim direktnog predstavljanja 8. i 9. novembra biće održane i virtuelne prezentacije kojima će prisustvovati predstavnici turističkih organizacija i privrednika. Delegaciju Crne Gore predvodi direktorka Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Ana Tripković Marković.
Worl Travel Market u Londonu, koji se ove godine održava pod sloganom: “Reconnect. Rebuild. Inovate.” okupio je više od 50.000 međurodnih turističkih profesionalaca iz 182 zemlje i za cilj ima povezivanje turističke zajednice i obnavljanje turističke industrije.