Hoteli na Žabljaku puni i zimi i ljeti

Nismo od onih koji lako daju obećanja koja ne možemo ispuniti i mislim da Žabljačani to prepoznaju. Trudimo se da sve ono što obećamo ne bude obična populistička priča, već realno izvodljiv razvojni plan. Najbolji dokaz su mnogobrojna gradilišta u opštini i realizovani projekti, kaže Veselin Vukićević, predsjednik Opštine Žabljak, koji sa mnogo optimizma dočekuje novu 2019. godinu.

“Grad je po interesovanju turista premašio državne okvire! Tokom ljeta svi hoteli su imali izuzetnu posjećenost, pa je do oktobra Žabljak posjetilo oko 60.000 turista, koji su ostvarili 130.000 noćenja. Sa razvojem različitih vidova aktivnog turizma, kao što su: bajking, hajking, planinarenje, kajaking, rafting i ostalo, Žabljak sve više postaje izuzetno popularna ljetnja turistička destinacija. Turizam jeste specifična grana privrede, iz prostog razloga što stalno morate biti atraktivni i inovativni. Jednostavno, “minuli rad” u ovoj djelatnosti ne postoji”, rekao je Vukićević Večernjim novostima.

Dodaje da od zimske sezone očekuje trend povećanja broja gostiju.

“Da bismo bili konkurentni, značajno ulažemo u infrastrukturu, što i činimo, uz svesrdnu podršku države. Skoro je završen put dužine 1,5 kilometara do Savinog kuka,nkao i parking-prostor za dnevne skijaše. Izabran je izvođač za nabavku žičare šestosjeda i izgradnju četiri kilometra novih ski-staza, vrijednosti oko devet miliona eura, koje finansira Vlada Crne Gore. Za sljedeću godinu najavljena je i rekonstrukcija prilaznog puta u dužini od pet kilometara, izgradnja topova za snijeg, a u toku je projektovanje novih staza u dužini od 20 kilometara. Očekujemo da ćemo kroz ove projekte uspjeti da Žabljaku vratimo epitet zimskog regionalnog centra”, poručuje Vukićević.

“Ovog ljeta, turistima je na raspolaganju bilo 10 hotela, jedan pansion i oko 1.300 ležajeva u privatnom smještaju. Novi hotelsko-turistički sadržaji doprinjeće obogaćivanju turističke ponude. Tako se sada grade tri privatna hotela. Ove sezone počeo je s radom dugo očekivani restoran na Crnom jezeru”, kaže on.

S ponosom ističe da je Crna Gora uspjela da dovede i svjetski poznat turistički brend “Aman”, koji počinje da gradi hotel od 5+ zvezdica, na mjestu nekadašnjeg hotela “Durmitor”. “Vrijednost ove investicije premašuje 20 miliona eura. Uskoro očekujemo potpisivanje ugovora o zakupu vojno-turističkog odmarališta “Mediteran” sa renomiranim brendom “Čedi”.

Što se tiče rekonstrukcije hotela “Jezero” dodaje da je na ovom području planirana  izgradnja turističkog kompleksa sa bungalovima, čija se vrijednost procenjuje na oko sedam miliona eura.

Podijeli: